Szolgáltatás bemutató: CALL center ügyfélkezelő képzés
"Amikor felveszed a telefont a céged imázsa kezd beszélni az ügyféllel."
Video Bussines magazin
Cégek, vállalkozások stratégiai támogatása
Call Center Ügyfélszolgálati oktatásunkkal, melynek fő célja:
" Begyakoroltassa a call centerben végzendő tevékenységet, megvilágítsa ezek együttes hatását a szervezet életére és ügyfélkapcsolataira.”
Ha a karriertervezésükbe illő hosszabbtávú belső képzésben gondolkodnak , az ügyfélorientált szemlélet az egész vállalatot át kell, hogy hassa. Annál is inkább, mivel fő vállalati céljuk elérése érdekében igyekeznek új „versenyszerű” viselkedési normákat kialakítani ügyfeleikkel szemben.
Ezért, amennyiben javítani kívánják az ügyfélszolgálat színvonalát, a munkatársaknak az ügyfelekhez való viszonyát és reklamációkezelési eszköztárukat a profitemelés és a lojalitás érdekében, első lépésben a telefonos ügyfélszolgálat színvonalának emelésével, calll center bevezetésével, majd az egész vállalatot átható tréning sorozat kialakításával segítünk.
A képzési rendszer felépítése:
Modulszerű, modulonként vizsgával záruló, 3 modul:
1. Modul: Ügyfélkezelői alapképzés
2. Modul: Emeltszintű call centeres képzés
3. Modul: Profi, supervisori képzés
Tananyagunkat az Oktatási Minisztérium 2003-as Központi Programja alapján válogattam össze. (OKJ: 52343508): Integrált ügyfélkapcsolati asszisztens.
Ennek alapján 1. modul tantárgyai és óraszáma a következőképpen alakulnak:
Ügyfélkezelői alapképzés
80 + 10 óra/10 hét
1. Levelezés 5 óra
2. Bevezetés a pszichológiai ismeretekbe 10 óra
3. Üzleti kommunikáció 15 óra
4. Üzletimagatartás 15 óra
5. Telefonos ügyfélkommunikáció 25 óra
6. Call center ismeretek elmélet 10 óra
7. Gyakorlati tréning 10 óra
Összesen 6 tantárgy: 80+ 10 óra
Emelt szintű, profi call centeres képzés
104 óra/13 hét
Ennek alapján 2. modul tantárgyai és óraszáma a következőképpen alakulnak: Emeltszintű call centeres képzés
1. Call center gyakorlat 45 óra
2. Call center ismeretek, elmélet 20 óra
3. Értékesítés 20 óra
4. Telefonos ügyfélkommunikáció 15 óra
5. Gyakorlati tréning 4 óra
Összesen 5 tantárgy: 104 óra
Profi, supervisori képzés
80 óra/10 hét
Ennek alapján 3. modul tantárgyai és óraszáma a következőképpen alakulnak: Profi, supervisori képzés
1. Bevezetés a pszichológiai ismeretekbe 10 óra
2. Jog 10 óra
3. Marketing 10 óra
4. Értékesítés 20 óra
5.Teljesítmémnymenedzsment 30 óra
------------------------------------------------------------------------------
Összesen 5 tantárgy : 80 óra
A modulok egymásra épülnek, választható, valamint igény szerint cégre szabhatók. Mivel nem Okj-és végzettséget ad, vállalati belső tréningként, teljesítmény menedszment eszközként javasolt.
Független supervisori tevékenység:
Az egyes modulok elvégzését követően a beszélgetésekrendszeres értékelésével motivációs és teljesítménybérezést támogató eszköz is lehet.
Tudjon meg többet a független supervisori tevékenységről: 06/30-90-17-949