KIRÁLY TRENING- KIRÁLY COACHING

Tréning, személyes coaching! Eredményes kommunikáció utáni jó érzés mindkét félben! Védelem és oktatás!Társas- személyes hatékonyság fejlesztés.

  Szolgáltatás bemutató: ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

"Minden munka egyúttal portré is arról az emberről, aki végzi. A legszebb kézjegyeddel lásd hát el a munkádat."

Egy autószerviz plakátjáról

Cégek, vállalkozások stratégiai támogatása 

Ügyfélszolgálati oktatásunkkal, melynek fő célja:

 

"A reklamáló ügyfelekkel való szakszerű bánásmód."




Az azonos technológiák hasonló termékeket eredményeznek, így az üzleti tevékenység során fokozatosan felértékelődik a szolgáltatás és az azt biztosító emberi erőforrás szerepe; a következő évezredben javarészt itt dől el a szervezetek közti piaci verseny. 

 

 

Mit nyújtunk képzés, oktatás, nyomon követés formájában?

 

·        Megtanítjuk az ügyfélkapcsolatok ápolását.

·        Kialakítjuk az ügyfélszolgálati stratégiát.

·        Megtanítjuk elkerülni azokat a hibákat, amelyeket mások, máshol már elkövettek.

·      Az ügyfelek reklamációit és visszajelzéseit felhasználó, a szolgáltatás fejlesztésére képes szervezet létrehozásában folyamatos segítséget biztosítunk.


MENÜ PROGRAM:

  1. Ügyfélszolgálati audit - készítés, kiértékelés, Audit alapján oktatási terv elkészítése
  2. Előítélet, teszt felmérés: mely előítéletek nehezítik az ügyféllel kapcsolatba kerülő munkatársak korrekt és sikeres ügyfél – kommunikációját.

Szemléletváltás lehetőségei, módszerei, előítélet lebontás

  1. Személyes és telefonos ügyfél-kommunikáció, kérdezéstechnika
  2. A reklamáció, mint ingyenes pozitív segítség, a reklamáció, mint ajándék, reklamációkezelési technikák.
  3. Szakmai alkalmasság, személyiségtípusok, ügyfél-kategóriák
  4. Ügyfélpanasz kezelési technikák– információszerzési technika, kommunikációs eszköztár bővítése
  5. Esettanulmányok elemzése: panaszlevelek megválaszolása, hangfelvételek elemzése, személyes szituációk eljátszása, értékesítés művészete.
  6. Munkaköri leírás készítése
  7. Panaszkezelési stratégia kidolgozása, a reklamációkezelés alapelveinek és szabályainak meghatározása, az intézkedési és kompenzációnyújtási jogkörök leosztása, a zárt panaszkezelési rendszer felállítása, fejlesztési igények, minőségbiztosítás kialakítása, belső ügyfelek mérése, motivációja - egyéni tanácsadás

Az ismerethasznosulás mérése: 3 hó elteltével kontroll helyzetfelmérés, teszt, értékelés.

További feladat meghatározása

 


 Kérem válasszon vagy segítek: KIRÁLY ÁGNES  06/30-90-17-949

 

 

Miért válasszon bennünket az Ügyfélszolgálat szakértői segítségnyújtásra?

 

Programunkkal, az ügyfélszolgálati szemlélet vállalaton belüli elterjesztésével jelentős megtakarítást tudnak elérni.

 

 Egységes szemlélettel, a kommunikációs képességek fejlesztésével egységes vállalati képet tudunk kialakítani.

 

  Ügyfélközpontú képzést biztosítunk több éves tapasztalataink alapján, mely után több mint 30 cégnél került már bevezetésre az új Ügyfélszolgálati stratégia.

 

 Módszereink alkalmazásával növeli a cég a piaci hatékonyságát, és javítja megítélését, hiszen az ügyfélszolgálatosok a cég arca és kinyújtott karja, velük találkozik elsősorban az ügyfél.

 

A munkaerő állomány átvizsgálásával, felmérő tesztjeinkkel és viszontmérésekkel tudunk konkrét segítséget adni a vállalat vezetőinek a fejlesztési irányok meghatározásához.

 

 A dolgozók minél hatékonyabb foglalkoztatása érdekében, elsősorban a „burn out”-ot, vagyis kiégést megelőző, motiváló tréningjeinket ajánljuk. Ezek a tréningek segítenek a közszolgálati dolgozók körében jellemző fluktuáció csökkentésében, ezzel javítják a cég megítélését a piacon.

 




Weblap látogatottság számláló:

Mai: 39
Tegnapi: 41
Heti: 179
Havi: 401
Össz.: 107 396

Látogatottság növelés
Oldal: 2.Ügyfélszolgálat
KIRÁLY TRENING- KIRÁLY COACHING - © 2008 - 2024 - kiralytrening.hupont.hu

Az, hogy weboldal ingyen annyit jelent, hogy minden ingyenes és korlátlan: weboldal ingyen.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »