Szolgáltatás bemutató: ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
"Minden munka egyúttal portré is arról az emberről, aki végzi. A legszebb kézjegyeddel lásd hát el a munkádat."
Egy autószerviz plakátjáról
Cégek, vállalkozások stratégiai támogatása
Ügyfélszolgálati oktatásunkkal, melynek fő célja:
"A reklamáló ügyfelekkel való szakszerű bánásmód."
Az azonos technológiák hasonló termékeket eredményeznek, így az üzleti tevékenység során fokozatosan felértékelődik a szolgáltatás és az azt biztosító emberi erőforrás szerepe; a következő évezredben javarészt itt dől el a szervezetek közti piaci verseny. |
Mit nyújtunk képzés, oktatás, nyomon követés formájában?
· Megtanítjuk az ügyfélkapcsolatok ápolását.
· Kialakítjuk az ügyfélszolgálati stratégiát.
· Megtanítjuk elkerülni azokat a hibákat, amelyeket mások, máshol már elkövettek.
· Az ügyfelek reklamációit és visszajelzéseit felhasználó, a szolgáltatás fejlesztésére képes szervezet létrehozásában folyamatos segítséget biztosítunk.
MENÜ PROGRAM:
Szemléletváltás lehetőségei, módszerei, előítélet lebontás
Az ismerethasznosulás mérése: 3 hó elteltével kontroll helyzetfelmérés, teszt, értékelés.
További feladat meghatározása
Kérem válasszon vagy segítek: KIRÁLY ÁGNES 06/30-90-17-949
Miért válasszon bennünket az Ügyfélszolgálat szakértői segítségnyújtásra?
Programunkkal, az ügyfélszolgálati szemlélet vállalaton belüli elterjesztésével jelentős megtakarítást tudnak elérni.
Egységes szemlélettel, a kommunikációs képességek fejlesztésével egységes vállalati képet tudunk kialakítani.
Ügyfélközpontú képzést biztosítunk több éves tapasztalataink alapján, mely után több mint 30 cégnél került már bevezetésre az új Ügyfélszolgálati stratégia.
Módszereink alkalmazásával növeli a cég a piaci hatékonyságát, és javítja megítélését, hiszen az ügyfélszolgálatosok a cég arca és kinyújtott karja, velük találkozik elsősorban az ügyfél.
A munkaerő állomány átvizsgálásával, felmérő tesztjeinkkel és viszontmérésekkel tudunk konkrét segítséget adni a vállalat vezetőinek a fejlesztési irányok meghatározásához.
A dolgozók minél hatékonyabb foglalkoztatása érdekében, elsősorban a „burn out”-ot, vagyis kiégést megelőző, motiváló tréningjeinket ajánljuk. Ezek a tréningek segítenek a közszolgálati dolgozók körében jellemző fluktuáció csökkentésében, ezzel javítják a cég megítélését a piacon.